| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Różne zagadnienia techniczne |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 26-10-2012 12:36 |
|
|
Hej!
1. Tak się ostatnio zastanawiałem jaka jest średnica rury wydechowej przed tłumiem końcowym w 924/931 i 944?
Miałem u siebie tak grubą rurę przed tłumikiem że aż się zdziwiłem... w porównaniu z 944 była z 1cm większa. Pomijam, że tłumik już skutecznie zwężał całą resztę.
2. Co myślicie o lakierowaniu na czarno miski olejowej? Jakby ktoś nie wiedział to pomalowane na czarno aluminium szybciej oddaje temperaturę niż czyste.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Różne zagadnienia techniczne |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 26-10-2012 13:28 |
|
|
Ad 2. Miałem pomalowaną proszkowo. Tak, gdzieś czytałem, że na czarnym kolorze zyskuje się coś poniżej 1% Tylko ta gruba warstwa lakieru, hmm...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Różne zagadnienia techniczne |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 26-10-2012 13:44 |
|
|
ad1. w moim 44 - fi 55mm, nie wydaje mi się, żeby ktoś coś tam kombinował. Aczkolwiek środkowy tłumik był na fi 45 (rura w rurę) i po zmianie na 55 nie zauważyłem żadnej zmiany w dynamice, pracy silnika.
|
|
|
|
|
|
| |