924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Różne zagadnienia techniczne
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 26-10-2012 12:36
Hej!

1. Tak się ostatnio zastanawiałem jaka jest średnica rury wydechowej przed tłumiem końcowym w 924/931 i 944?
Miałem u siebie tak grubą rurę przed tłumikiem że aż się zdziwiłem... w porównaniu z 944 była z 1cm większa. Pomijam, że tłumik już skutecznie zwężał całą resztę.

2. Co myślicie o lakierowaniu na czarno miski olejowej? Jakby ktoś nie wiedział to pomalowane na czarno aluminium szybciej oddaje temperaturę niż czyste.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Różne zagadnienia techniczne
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 26-10-2012 13:28
Ad 2. Miałem pomalowaną proszkowo. Tak, gdzieś czytałem, że na czarnym kolorze zyskuje się coś poniżej 1% smiley Tylko ta gruba warstwa lakieru, hmm...


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Różne zagadnienia techniczne
Cyryl
Użytkownik



Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10
Dodane dnia 26-10-2012 13:44
ad1. w moim 44 - fi 55mm, nie wydaje mi się, żeby ktoś coś tam kombinował. Aczkolwiek środkowy tłumik był na fi 45 (rura w rurę) i po zmianie na 55 nie zauważyłem żadnej zmiany w dynamice, pracy silnika.