Autor |
Wyjąć piastę 944 nie uszkadzając łożyska ? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 18-03-2013 10:34 |
|
|
Da się to zrobić ? Mam włożone nowe łożyska a okazuje się, że raczej nie obędzie się bez dystansów a co za tym idzie będę potrzebował dłuższe szpilki do czego trzeba wyjąć piastę. :\
Chyba, że dystans nie przelotowy ale taki dystans jest tylko możliwy przy określonej grubości tzn chodzi mi o to, że nieprzelotowe pewnie nie są cieńsze niż te 25mm jak się domyślam.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Wyjąć piastę 944 nie uszkadzając łożyska ? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 18-03-2013 10:42 |
|
|
Gdzieś na YT widziałem filmik jak koleś wymieniał szpilki w 44 bez zdejmowania piasty... tyle że jest tam jakaś maksymalna długość którą da się tak założyć. Jak znajdę to ci wrzucę
Edit: Sorki to wymieniali na tyle...
http://www.youtube.com/watch?v=3loaf7qu6og
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 18-03-2013 10:45 |
|
Autor |
RE: Wyjąć piastę 944 nie uszkadzając łożyska ? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 18-03-2013 10:59 |
|
|
Tjaa, jak się nie ma hamulca ręcznego to można - tak jak mówi "race car, no parking brake".
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Wyjąć piastę 944 nie uszkadzając łożyska ? |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 18-03-2013 12:18 |
|
|
Raczej bez uszkadzania lozyska sie nie da...
Mozna probowac delikatnie i rowno na prasie - jak za mocno nie siedzi to wyjdzie. Raczej rozpadnie sie lozysko.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 18-03-2013 12:20 |
|
Autor |
RE: Wyjąć piastę 944 nie uszkadzając łożyska ? |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-03-2013 19:53 |
|
|
Zakladalem szpilki 71mm i nie przypominam sobie zdejmowania szczek hamulcowych,z tego co pamietam jest jedno miejsce gdzie szpilka sie miesci i po zalozeniu przekrecamy piaste itd itp a nawet jezeli bylaby taka koniecznosc to praca nie jest taka straszna. Gorzej z przednimi bo trzeba zdjac piaste i miec odpowiednia podkladke z dziurka do wybijania starych i ponownego nabijania nowych. Tak czy inaczej znam chyba z tysiac bardziej upierdliwych czynnosci naprawczych w 44 a juz wymiana drazka kierowniczego w turbo zaraz przychodzi mi na mysl. Uwaga szpilki przednie fabryczne sa o 10mm dluzsze od tylnych wiec zeby dac dystansy 15mm starczy ale juz 20 moze byc malo przy typowych "dlugich szpilkach" 71mm.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Wyjąć piastę 944 nie uszkadzając łożyska ? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 19-03-2013 09:48 |
|
|
A to dzięki za info. Może rzeczywiście da się to zrobić - muszę sprawdzić czy jest z tyłu jakaś dziura żeby przez nią wyjąć/włożyć szpilkę bez wyciągania piasty.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Wyjąć piastę 944 nie uszkadzając łożyska ? |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 19-03-2013 10:19 |
|
|
Jak chcesz wybijać szpilki na wachaczu to skręć centralna srube sciagajaca łożysko żeby się od uderzania w szpilki nie rozpadło.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|