Autor |
Regulowane amortyzatory KONI - ustawianie twardości |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 25-04-2013 09:54 |
|
|
Czołem.
Sprawą jasną jest, że twardość przednich amortyzatorów można ustawiać pokrętłem na aucie. A jak ma się sprawa z amortyzatorami na tył ? Czy można ustawiać ich sztywność ? Jeśli tak to, proszę o głos kto takie amory ma założone, w jakiej pozycji je ustawiacie ?
Pozdrawiam wszystkich Polaków
Maciek
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek
Edytowane przez Maciek dnia 25-04-2013 10:05 |
|
Autor |
RE: Regulowane amortyzatory KONI - ustawianie twardości |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 25-04-2013 10:15 |
|
|
Ja nie mam, ale się wypowiem Jest trzystopniowa regulacja, ale można zmieniać ustawienia tylko po wyjęciu amora. Lub przed montażem
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Regulowane amortyzatory KONI - ustawianie twardości |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 25-04-2013 10:31 |
|
|
Ok. Bo właśnie dzwonił do mnie mechanik który zakłada amory i pytał w jakiej pozycji ustawić. Chciałbym żeby plomby nie wypadły (bo zęby właśnie zrobiłem i trochę byłoby szkoda ) podczas zwykłej jazdy ale żeby i na torze było lepiej niż na zwykłych monrołach . Uogólniając....szukam złotego środka.
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Regulowane amortyzatory KONI - ustawianie twardości |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 25-04-2013 10:34 |
|
|
Nie trzeba wyjmować amora, wystarczy odkręcić jego dolne mocowanie od wahacza. Regulacja jest za pomocą skręcania (obrotu) amortyzatora.
Ja mam chyba pośrednią. Ale spokojnie można skręcić na max. (tyle, że trwałość się może pogorszyć)
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Regulowane amortyzatory KONI - ustawianie twardości |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 25-04-2013 10:41 |
|
|
ustaw najtwardziej - i tak będzie dość mięko
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Regulowane amortyzatory KONI - ustawianie twardości |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 25-04-2013 10:57 |
|
|
Spokojnie możesz skręcić na maxa nie zauważyłem zużycia tutaj masz instrukcje:
http://www.koni.com/car-racing/technology/adjustment/
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|