924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor RE: Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 04-12-2013 08:41
Jakie masz objawy - czytałem ze ten układ można naprawić i chyba nie jest to zbyt skomplikowane .

Jak ktoś ma w miarę dokładne zdjęcie elektroniki to można się pokusić o analizę

Wedle moich danych wychodzi że w silniku M 28.41 z 1990 jest moduł 2.3 Danych do GTS nie mam .
Możesz napisać więcej o modelu który posiadasz ?
Łatwiej będzie szukać .

Edytowane przez slawek290 dnia 04-12-2013 09:57
Autor RE: Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
racestar
Użytkownik



Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13
Dodane dnia 04-12-2013 10:29
Tomek doktorat z Jetronica już prawie zrobiłeś smiley.
szczerze współczuję ale z tego co piszesz przyczynę już prawie macie na widelcu , niewiele zostało do sprawdzenia
pozdrawiam , najlepszego


928S 81 Hulk
Autor RE: Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 04-12-2013 11:05
Pracę elementów sprawdzaliście na pinach do kompa czy w pobliżu czujników ?
Tomek może to lipnie zabrzmi ale czym trudniejsza naprawa , to większa satysfakcja a chyba o to też chodzi w przypadku tego samochodu oprócz wrażeń z eksploatacji smiley

Edytowane przez slawek290 dnia 04-12-2013 11:07
Autor RE: Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
Lajka
Użytkownik

Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08
Dodane dnia 04-12-2013 11:30
nie miałem, na szczęście, jeszcze przyjemności z taką usterką - ale zastanawia mnie fakt iż jak sam napisałeś :
... Dwa miesiące temu . auto było na "kuracji" u Wojciecha . W aucie zostało przejrzane i posprawdzane wszystko co moglo powodować awarię .
Sprawdzono : przewpływomierz , czujnik położenia przepustnicy , podciśnienia , styki i połączenia elektryczne wszelakiej maści ..., wymieniłem sonde lambda i czujnik położenia wału , sprawdzono termoelementy w kolektorze wylotowym .
Wojtek rozebrał caly dolot czyli całą góre silnika i ponaprawiał wszelkie niedomagania , miedzy innimi niedomykającą sie przepustnice , wymienił czujnik polożenai przepustnicy .
Założył nowy komplet świec BOSCH paltinum . Sprawdzone wszystkie kable W/N fajki itp.
Auto kilka dni jeżdziło dobrze po czym znowu sie popierdzieliło....


Wydaje mi się że w przypadku uszkodzonego LH czyszczenie i sprawdzanie "osprzętu" sterującego nie powinno skutkować poprawą.
W przeciwieństwie do uszkodzonego MAF'a, też ma ilość cykli.
Pojawienie się nieczystości w postaci "nalotów" korozji z tego co widzę często skutkuje właśnie takimi usterkami, przechodzenie w tryb awaryjny, czy pojawienie się usterki w okolicach zamykania pętli 60-70stp także.
Zacytuje :
A MAF which is functional but out of calibrations can cause the LH computer to revert to Limp Home mode. This is also a classic symptom of gross MAF failure. Less severe calibration errors, will typically cause weak or rich running across the whole rev. range


Może warto jeszcze raz mu się przyjrzeć zanim zaczniesz dalsze prace?

P.S.
Jeszcze rzecz na którą zapewne wpadłeś 100 razy, ale jest podanych kilka typowych zachowań 928 przy uszkodzeniach LH (na stronach firm zajmujących się ich regeneracją) :
Common symptoms of a failing LH injection module

- Fuel injection valves click when the ignition turned is on and engine is not running (Only with Porsche)

- Engine will not run at idle

- Air-fuel mixture is too rich (this may damage catalytic convirters)

- No fuel pump operation, but the fuel pump operates when its relay is jumpered

- The engine will not rev higher than 3000 RPM

- A/T cars: no idle speed regulation when switching between drive gears and neutral or park

- Engine will not start, spark plugs are dry and the ignition system produces spark.


Jak dojdziesz do usterki, napisz w czym był problem - z pewnością przy się na przyszłość.
Zmieniłbym też tytuł, z dodatkiem 928 - by łatwiej było wyszukiwać.
Pozdrawiam

Edytowane przez Lajka dnia 04-12-2013 11:39
Autor RE: 928 Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
Lajka
Użytkownik

Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08
Dodane dnia 04-12-2013 12:25
no nic, trzymam kciuki za szybką naprawę - wiem że takie sytuacje są irytująco, stresująco, deprymujące - zatem trzymaj się, będzie dobrze.
Przynajmniej masz z kim na miejscu konsultować i podmieniać, ja już nie mam tego komfortu.smiley
Autor RE: 928 Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 04-12-2013 17:48
Zapytam może trochę idiotycznie .Podpinałeś auto pod KTS -A ?
Jakby co to od strony pasażera powinieneś mieć 19 pinową wtyczkę .
Autor RE: 928 Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 04-12-2013 22:07
Kts - to komputer diagnostyczny Boscha -Twoje auto ma taki wtyk i diagnozuje silnik i abs .
Wepną ci to w każdym serwisie Boscha albo w niezależnym warsztacie posiadającym możliwość wpinania po pinach a nie po OBD . Jakbyś był z Krakowa to załatwiłbym Ci to gratis smiley w serwisie Boscha .
Nie wiem jakie parametry widzi Kts w tym samochodzie i jakie błędy zapisuje ale to jeden człowiek z tego forum powinien przynajmniej wiedzieć ... to może się wypowie jak może .
Koszt powinien oscylować około 100 zł , ale zapytaj bo można się zdziwić .
Autor RE: 928 Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 14-12-2013 22:56
w USA pelna diagnostyka i regeneracja/naprawa - 500$ . Tez kiedys podejrzewalem padniety komp u siebie ale naszczescie byl to przekaznik...


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 14-12-2013 22:56
2457922
Autor RE: 928 Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
czerni
Użytkownik



Postów: 476
Miejscowość: Okolice Krakowa
Data rejestracji: 31.12.09
Dodane dnia 15-12-2013 08:39
Ostatnio na rennliscie czytałem jak ktoś MAFa naprawial:www.jdsporsche.com/index.html


_________
https://www.facebook.com/workshopczerni
www.zrobzecos.pl
Autor RE: 928 Jetronic LH 2.4.2 wymiana hybrydy ?
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 27-12-2013 21:01
To chyba taniej Ci wyjdize zakup sprawnej uzywki z ebay.co.uk...problem w tym ze predzej czy pozniej ten uklad takze padnie...


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 928 Jetronic LH BOSCH 0 280 002 504 wymiana hybrydy ?
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 27-03-2014 19:04
A jednak....szkoda czasu straconego.
Ja polecam nietanie ale w miare pewne zakupy w uk, sporo czesci z gwarancja mozna kupic, nawet takich po regeneracji.


pozdrawiam,
Paweł

928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok"
31100 akustyk.pl