Postów: 1176 Miejscowość: Andrychów Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 04-12-2013 22:11
Ktoś wie jakie parametry pracy silnika możemy obserwować na KTS w przypadku silnika 928 i w przypadku 944- 2,7 z 1989 roku ?
Jak sterownik zapisuje błędy ?
Postów: 5608 Miejscowość: Kraków/Myślenice Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 04-12-2013 22:40
Nie wiem, czy uda Ci się podpiąć KTS do tych modeli.
Np złącze diagnostyczne w 928 S4 pojawiło się bodajże w 87 czy 88 i to najpierw jako prostokątne 12 pin (okrągłe piny) a nie okrągłe 19 pin. Zmiana nastąpiła w 1989. http://www.jdsporsche.com/diagnostic%20FAQ.html
A czy 944 2,7 ma w ogóle złącze diagnostyczne - to tego nawet nie wiem
Który model KTS chcesz użyć?
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968 Do. Or do not. There is no try.
Postów: 1176 Miejscowość: Andrychów Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 04-12-2013 23:13
944 2,7 od 1989 chyba ma - jutro sprawdzę . Liczba pinów chyba nie ma w tym wypadku znaczenia? przecież i tak idziemy po pojedyńczych pinach a nie po wtyczce ? No chyba że jest coś o czym nie wiem ?
KTS standard 520 .
Kolega to powinien mieć ksywę link . Ostatnio jak mi podałeś linki to do dziś dnia nie mogę wyjść z podziwu .
Nasuwa się pytanie do administratora czy gdzieś tutaj jest przycisk pomógł ?