| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Problem z rozrusznikiem |
MaroLbN
Użytkownik
Postów: 27
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 02-05-2007 17:10 |
|
|
Witam
Mam problem z rozrusznikiem a mianowicie tak.....gdy rano próbuje odpalic silnik to musze pare razy przekręcic kluczykiem w te i z powrotem az w końcu zalapie......gdy już nim pojerzdze troche to później pali elegancko z pierwszego.....i rano znowu to samo....jaka może byc przyczyna ??
Posche 924 2.0. wersja. ,,Le Mans". 1984r. ,Mercedes W140 1993r. 3,5 Turbo Diesel (wersja na zamówienie),Wolkswagen Lupo 1,7 SDI ,Mercedes 190D 84r.,Fiat Panda 1991r(limited wersion TOPTEN) Troche sie tego uzbierało |
|
Autor |
RE: Problem z rozrusznikiem |
Wojciek
Użytkownik
Postów: 324
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 02-05-2007 23:13 |
|
|
Do sprawdzenia na szybko: zlokalizuj kostkę z kablami z rozrusznika, powinna być po lewej stronie pod maską, na wysokości akumulatora (tzn poniżej akumulatora, ale w jednej linii). Powinny iść nią 3 kable: 2 odpowiedzialne za pierdoły (m.in. wyłączenie na czas rozruchu zbędnych mediów) i trochę grubszy podający prąd na bendiks, czyli uruchamiający rozrusznik. Rozłącz tą kostkę, weź kawałek kabla i zewrzyj ten grubszy kabel (tak w ogóle to w kostce jest bodajże po prawej stronie) z plusem z akumulatora. Nie zapominaj że auto musi być na luzie!!! Jak bez problemu zacznie kręcić, to wiadomo że musisz szukać od kostki w górę. Prawdopodobne uszkodzenia, to takie plastikowe coś pod stacyjką (nie wiem jak to się fachowo nazywa) przez które przechodzi prąd na poszczególne obwody w zależności od położenia kluczyka. Żeby to wymontować trzeba zdjąć kierownice, stacyjke itp. Specjalistą od tego jest Luki924
Jeśli chodzi o rozrusznik, to chyba nikt tyle nie przeszedł z tym draństwem co ja. A najgorsze, że znowu mnie zaczyna wk..., objawy mam dokładnie odwrotne jak Ty: jak jest zimny - pali na dotyk. Jak gorący - tylko przygasają delikatnie kontrolki i cisza jak w egipskim grobowcu. Zepne na sztywno tak jak Ci opisałem - pali na dotyk. |
|
Autor |
RE: Problem z rozrusznikiem |
MaroLbN
Użytkownik
Postów: 27
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 02-05-2007 23:48 |
|
|
Dzięki za odpowieć wezme do wszystko pod uwagę .....tylko jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia......jeśli akumulator łąduje sie całą noc to rano pali z pierwszego....a jesli nie jest ładowany to rano kręci ale jagby był strasznie wysilony przytym jagby strasznie musiał pobierac dużą moc do odpalenia i zapala jak już mówiłem po około 5 razie. (Akumulator powinien byc w pożadku bo niedawno kupiłem).
Posche 924 2.0. wersja. ,,Le Mans". 1984r. ,Mercedes W140 1993r. 3,5 Turbo Diesel (wersja na zamówienie),Wolkswagen Lupo 1,7 SDI ,Mercedes 190D 84r.,Fiat Panda 1991r(limited wersion TOPTEN) Troche sie tego uzbierało |
|
Autor |
RE: Problem z rozrusznikiem |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 03-05-2007 11:35 |
|
|
Warto jeszcze sprawdzic kable masy. W podobnym temacie tez o tym kiedys ktos pisal, ja mialem podobny problem. Po wyczyszczeniu kabli masy pod maska problem znikl. Tylko czasami nie zapali za pierwszym razem, a tak pali. Wazne sa te grubsze kable jak i nie.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
|
|
|
|
| |