924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Hilfe!
falco
Użytkownik



Postów: 45
Miejscowość: Zielona Góra/Namyślin/Szczecin
Data rejestracji: 26.02.13
Dodane dnia 02-04-2014 09:14
Muszę wymienić olej w skrzyni biegów (szpera).
Jaki wybrać?? Wiem, że parametry inne niż do"normalnej" skrzyni.
Eny ajdijas?


951'88
Autor RE: Hilfe!
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 02-04-2014 15:32
Taki sam jak do normalnej skrzyni.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Hilfe!
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 02-04-2014 16:31
Mobil PTX 75W90 GL5


Siem
browar
eS
Autor RE: Hilfe!
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 02-04-2014 17:46
Dobrze by było z dodatkiem do skrzyń ze szperą cierną. Fabryka wtedy zalewała zwykłym bo innych nie było. Przy normalnej jeździe wystarczy zwykły 75W90, ale jak się chce poużywać szpery to zwykły olej będzie się przegrzewał na okladzinach szpery i szybciej starzał.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: Hilfe!
falco
Użytkownik



Postów: 45
Miejscowość: Zielona Góra/Namyślin/Szczecin
Data rejestracji: 26.02.13
Dodane dnia 02-04-2014 19:00
Ok. Dzięki.


951'88
Autor RE: Hilfe!
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 02-04-2014 23:14
Jak chcesz coś lepszego dedykowanego do skrzyń ze szperą to może warto byłoby spróbować topowego MOTUL'a: GEAR FF COMPETITION 75W-140


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Hilfe!
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 03-04-2014 00:38
Moim zdaniem jeżeli fabryczny PTX jeździ w np 997 GT3 RS to da radę i u nas... Ale inne pomysły można też zastosować. Mogą być lepsze.


Siem
browar
eS
Autor RE: Hilfe!
falco
Użytkownik



Postów: 45
Miejscowość: Zielona Góra/Namyślin/Szczecin
Data rejestracji: 26.02.13
Dodane dnia 03-04-2014 18:45
Piterson. No właśnie. Jeśli ten olej ma tak szerokie spektrum działania, to czemu nie. Tylko czy on nie wymaga wysokich temperatur i "ostrego" traktowania, żeby był w pełni wydajny. Chodzi mi o to, że w ekstremalnych warunkach typu wyścigi, rajdy skrzynia nie dostaje tak w du... I ok, ale
przy moich jazdach i raz w tygodniu powkurzaniu paru kolesi na trasie, jest sens? Jak tak to zaraz zamawiam. smiley


951'88
Autor RE: Hilfe!
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 03-04-2014 19:13
Ja bym nie szedł w wysokie lepkości. Pewien znany drifter stosował u siebie właśnie coś podobnego i... zarzynał synchronizatory, a później resztę. Zmiana na niższą lepkość spowodowała znaczną poprawę.


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Hilfe!
falco
Użytkownik



Postów: 45
Miejscowość: Zielona Góra/Namyślin/Szczecin
Data rejestracji: 26.02.13
Dodane dnia 04-04-2014 10:56
Zamówiłem to:

http://www.ebay.de/itm/Castrol-TAF-X-Syntrans-Transaxle-75W-90-5x0-5-Lite-/280672099486?pt=Autopflege_Wartung&hash=item41595c5c9e

Ktoś doświadczał?


951'88
Autor RE: Hilfe!
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-04-2014 17:35
Ja jezdzilem na Castrolu ale do skrzyni ze szpera cierna ten pokazany jest do skrzyn rodzielczych w 4X4


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Hilfe!
falco
Użytkownik



Postów: 45
Miejscowość: Zielona Góra/Namyślin/Szczecin
Data rejestracji: 26.02.13
Dodane dnia 04-04-2014 19:41
Tona. Chłopaki z www.pff.de do Turbo polecali właśnie ten.
Bądź tu mądry....smiley


951'88
Autor RE: Hilfe!
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-04-2014 20:55
Moj nazywa sie SYNTRAX limited-slip, lepkosc 75/140 . Ale niemiecki pewno bedzie lepszy...to ateisci i nie chrzczasmiley


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-