Autor |
jak zdemontować tą kierownicę |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 12-05-2014 07:04 |
|
|
Mam mały problem,
Moje 924 od momentu zakupu ma taką kierownicę MOMO. Chciałbym ją zdemontować ale nie wiem jak to ugryźć -
próbowałem zdjąć wypełnienie (środkowa część) ale jest zamocowana na stałe, a jej uszy od wewnątrz tak duże że nie przejdzie...króko mówiąc nie tędy droga.
Myślałem że może trzeba środkowy znaczek momo odkręcić ale tu też zonk bo kręci się w koło...może ktoś miał i podpowie co zrobić?
Pzdr
[img]http://s6.ifotos.pl/mini/DSC0084JP_enwxper.JPG[/img]
Edytowane przez mojojojo13 dnia 12-05-2014 07:04 |
|
Autor |
RE: jak zdemontować tą kierownicę |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 12-05-2014 08:56 |
|
|
Wg mnie środkowa część musi dać się zdjąć - może jest na wkręty od wewnętrznej strony? Albo jakoś podważyć znaczek Momo?
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: jak zdemontować tą kierownicę |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 12-05-2014 11:16 |
|
|
Po mojemu to trzeba "wydłubać" środek" (jak w oryginalnej do 924), a znaczka nie ruszać.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 12-05-2014 11:28 |
|
Autor |
RE: jak zdemontować tą kierownicę |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 12-05-2014 11:48 |
|
|
Jeśli jak znaczek pokazuje jest to momo, to moze się zdarzyć, że zdejmuje się cały element gumowy ze środka. Miałem kiedyś kierownicę podobnego typu i właśnie tak było, gumowy element owijał się o metal pod spodem i na tej zasadzie się trzymał. trzeba próbować delikatnie odginać rant, jeśli pod spodem jest metal to może być właśnie tak jak opisuję. Zejdzie on razem z kapslem momo.
coś jak tu:
http://olx.pl/oferta/kierownica-vr-6-momo-golf-gti-CID5-ID34FeL.html
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 12-05-2014 11:52 |
|
Autor |
RE: jak zdemontować tą kierownicę |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 14-05-2014 06:53 |
|
|
Dzięki, rzeczywiście udało się zdjąć całe wypełnienie choć łatwo nie było.
Teraz mam jeszcze takie szybkie pytanie - jak zmienić pasek p-k? wytargałem chłodnicę i wiatrak na przegląd i mam dużo miejsca pod maską więc korzystając z okazji chciałbym go zmienić.
Ktoś zmieniał? |
|
Autor |
RE: jak zdemontować tą kierownicę |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 14-05-2014 11:59 |
|
|
P-K = pasek klinowy ? Jak tak, to - generalnie rolę jego napinacza pełni koło pasowe alternatora. Luzujesz więc śrubę jego mocowania (tę dolną na ramieniu) i po wymianie paska regulujesz tym na nowo jego naciąg.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 14-05-2014 12:00 |
|
Autor |
RE: jak zdemontować tą kierownicę |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 14-05-2014 13:03 |
|
|
dzięki - tak właśnie zrobiłem i zmieniłem |
|