924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor jak zdemontować tą kierownicę
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 12-05-2014 07:04
Mam mały problem,
Moje 924 od momentu zakupu ma taką kierownicę MOMO. Chciałbym ją zdemontować ale nie wiem jak to ugryźć -
próbowałem zdjąć wypełnienie (środkowa część) ale jest zamocowana na stałe, a jej uszy od wewnątrz tak duże że nie przejdzie...króko mówiąc nie tędy droga.
Myślałem że może trzeba środkowy znaczek momo odkręcić ale tu też zonk bo kręci się w koło...może ktoś miał i podpowie co zrobić?
Pzdr
[img]http://s6.ifotos.pl/mini/DSC0084JP_enwxper.JPG[/img]

Edytowane przez mojojojo13 dnia 12-05-2014 07:04
occlassic.com
Autor RE: jak zdemontować tą kierownicę
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 12-05-2014 08:56
Wg mnie środkowa część musi dać się zdjąć - może jest na wkręty od wewnętrznej strony? Albo jakoś podważyć znaczek Momo?


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: jak zdemontować tą kierownicę
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 12-05-2014 11:16
Po mojemu to trzeba "wydłubać" środek" (jak w oryginalnej do 924), a znaczka nie ruszać.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 12-05-2014 11:28
Autor RE: jak zdemontować tą kierownicę
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 12-05-2014 11:48
Jeśli jak znaczek pokazuje jest to momo, to moze się zdarzyć, że zdejmuje się cały element gumowy ze środka. Miałem kiedyś kierownicę podobnego typu i właśnie tak było, gumowy element owijał się o metal pod spodem i na tej zasadzie się trzymał. trzeba próbować delikatnie odginać rant, jeśli pod spodem jest metal to może być właśnie tak jak opisuję. Zejdzie on razem z kapslem momo.
coś jak tu:
http://olx.pl/oferta/kierownica-vr-6-momo-golf-gti-CID5-ID34FeL.html


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 12-05-2014 11:52
1290383
Autor RE: jak zdemontować tą kierownicę
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 14-05-2014 06:53
Dzięki, rzeczywiście udało się zdjąć całe wypełnienie choć łatwo nie było.
Teraz mam jeszcze takie szybkie pytanie - jak zmienić pasek p-k? wytargałem chłodnicę i wiatrak na przegląd i mam dużo miejsca pod maską więc korzystając z okazji chciałbym go zmienić.
Ktoś zmieniał?
occlassic.com
Autor RE: jak zdemontować tą kierownicę
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 14-05-2014 11:59
P-K = pasek klinowy ? Jak tak, to - generalnie rolę jego napinacza pełni koło pasowe alternatora. Luzujesz więc śrubę jego mocowania (tę dolną na ramieniu) i po wymianie paska regulujesz tym na nowo jego naciąg.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 14-05-2014 12:00
Autor RE: jak zdemontować tą kierownicę
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 14-05-2014 13:03
dzięki - tak właśnie zrobiłem i zmieniłem smiley
occlassic.com