924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Wymiana serwa hamulcowego - demontaż pompy
klec
Użytkownik



Postów: 273
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 22.08.13
Dodane dnia 10-12-2015 17:23
Cześć,

Szybkie pytanie - czy da radę wymienić serwo w 924 (1979) bez kompletnego demontażu pompy hamulcowej? Chciałbym tylko odkręcić pompę od serwa - nie odczepiać przewodów. Czy też szybciej będzie jak odepnę przewody (wtedy dochodzi mi odpowietrzanie układu)?

Dzięki,

Pozdrawiam,
Tomek


Było: 924 Turbo '79 "Bziut" - srebrny, żółte blachy - pojechało daleko
Jest: Saab 900 Conv. Turbo 16v '90 USA "Schab" - szmaragdowy popierdalacz
Jest: Jaguar XJ6 series III '85 "Janusz" - błękitny zestaw wypoczynkowy na kołach
Jest: Jaguar XJS 5.3 V12 HE '83 USA "Furia" - jeszcze będzie przepiękny, jeszcze będzie wspaniały ;-)
i jeszcze jakieś dwa inne dupowozy...
Autor RE: Wymiana serwa hamulcowego - demontaż pompy
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 11-12-2015 08:48
Nie robiłem więc odpowiadam teoretycznie smiley Jeśli przewody masz oryginalne czyli stalowe to one się chyba słabo wyginają - stawiam na ostre siłowanie się. Jeśli masz już wymienione na miedziane to pewnie łatwo będzie je odgiąć razem z pompą żeby ją odłączyć od serwa.



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Wymiana serwa hamulcowego - demontaż pompy
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 11-12-2015 13:26
Niestety trzeba wtedy odginać przewody i - jeśli są jeszcze oryginalne stalowe - może się zdarzyć iż przy późniejszym prostowaniu pękną. Lepiej je odkręć. Co innego gdy są w miarę nowe, miedziane i nieco dłuższe niż fabrycznie.