| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Wymiana serwa hamulcowego - demontaż pompy |
klec
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 22.08.13 |
Dodane dnia 10-12-2015 17:23 |
|
|
Cześć,
Szybkie pytanie - czy da radę wymienić serwo w 924 (1979) bez kompletnego demontażu pompy hamulcowej? Chciałbym tylko odkręcić pompę od serwa - nie odczepiać przewodów. Czy też szybciej będzie jak odepnę przewody (wtedy dochodzi mi odpowietrzanie układu)?
Dzięki,
Pozdrawiam,
Tomek
Było: 924 Turbo '79 "Bziut" - srebrny, żółte blachy - pojechało daleko
Jest: Saab 900 Conv. Turbo 16v '90 USA "Schab" - szmaragdowy popierdalacz
Jest: Jaguar XJ6 series III '85 "Janusz" - błękitny zestaw wypoczynkowy na kołach
Jest: Jaguar XJS 5.3 V12 HE '83 USA "Furia" - jeszcze będzie przepiękny, jeszcze będzie wspaniały ;-)
i jeszcze jakieś dwa inne dupowozy... |
|
Autor |
RE: Wymiana serwa hamulcowego - demontaż pompy |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 11-12-2015 08:48 |
|
|
Nie robiłem więc odpowiadam teoretycznie Jeśli przewody masz oryginalne czyli stalowe to one się chyba słabo wyginają - stawiam na ostre siłowanie się. Jeśli masz już wymienione na miedziane to pewnie łatwo będzie je odgiąć razem z pompą żeby ją odłączyć od serwa.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Wymiana serwa hamulcowego - demontaż pompy |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 11-12-2015 13:26 |
|
|
Niestety trzeba wtedy odginać przewody i - jeśli są jeszcze oryginalne stalowe - może się zdarzyć iż przy późniejszym prostowaniu pękną. Lepiej je odkręć. Co innego gdy są w miarę nowe, miedziane i nieco dłuższe niż fabrycznie. |
|
|
|
|
|
| |