| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
K-jetronic stanowisko testowe |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 18-04-2016 11:20 |
|
|
Mam nadmiarowy komplet k-jetronica i chciałbym sobie zrobić stanowisko pomiarowe tak żeby ciśnień nie ustawiać na aucie a na stole. Coś jak ten gość:
https://www.youtube.com/watch?v=XabbJ3HaeuI
No i właśnie. Bo na świecie są też samobójcy jak ten:
https://www.youtube.com/watch?v=htfi9uLydEE
którzy leją benzynę radośnie w powietrze nad silnikiem...
I moje pytanie to: czy do takich testów, kiedy mam ten k-jet na stole dałoby się benzynę zastąpić czymś innym tzn. czymś niepalnym... Myślałem o płynie hamulcowym i co prawda by chyba nie zaszkodził układowi (chociaż nie wiem jak to znosi np pompa paliwa) ale ma zupełnie inną gęstość i podejrzewam, że te pomiary będą zupełnie bez sensu...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: K-jetronic stanowisko testowe |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 18-04-2016 22:17 |
|
|
Absolutnie nie można zastępować benzyny np płynem hamulcowym. Już bardziej pomyślał bym o oleju napędowym lub nafcie które duużo trudniej zapalić są podobne do benzyny.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: K-jetronic stanowisko testowe |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 19-04-2016 10:04 |
|
|
Płyn hamulcowy - absolutnie nie z powodu gęstości czy szkodliwości dla układu ?
Ok, ON lub nafta to jest chyba dobry trop.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
|
|
|
|
| |