924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor modyfikacje - 2.5 8v
Loco
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: poznań
Data rejestracji: 30.04.15
Dodane dnia 25-06-2016 15:56
siema.

Macie jakieś namiary w sieci na zmodyfikowane silniki 2.5 8v - N/A

interesują mnie tylko tematy wolnossące.
Chciałbym poczytać itd. Trochę sieci już zwiedziłem, ale może macie coś ciekawego.
www.stylepoznan.com
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 25-06-2016 18:00
Napisz do uzytkownika BROWAR on prowadzi grube modyfikacje 2,5 NA


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
4938237 www.agito.pl
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 25-06-2016 18:56
To są pogłoski!


Siem
browar
eS
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 26-06-2016 21:48
Loco napisał/a:
interesują mnie tylko tematy wolnossące.



Widziałem kiedyś na rennlist temat ładnie polakierowanych pokryw zaworów i wypolerowanych kolektorów...

to nie żart.

żartem też nie jest odpowiedź, której raczej nie oczekujesz, ale modyfikacja wolnossącego silnika 944, zwłaszcza zostawiając głowicę 8v to kompletna strata pieniędzy. rozwiert i stroker zakładam, że też odpada, skoro wyraźnie piszesz o 2.5 n/a..
Największe zyski jakie możesz osiągnąć idą właśnie z przejścia na 16v, potem długo długo nic, potem po równo wszystkie tematy typu standalone, mapa 3d, wymiana archaicznego zapłonu na współczesne rozwiązania, przeliczenie kolektorów, odelżenie układu, po odelżeniu i przejściu na mechaniczne szklanki, można dodać suchą miskę a z suchą miską i modyfikacją pompy wody lub wymianą na elektryczną można pokusić się o zmianę hydroszklanek na solid-liftersy, umożliwiając sobie szalone prędkości obrotowe typu 8500rpm... niemniej wciąż budżet wrzucony w auto będzie przekraczał granice rozsądku wielokrotnie, a i tak nie osiągniesz tego, co za połowę tych pieniędzy wrzucając kompresor lub turbo..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 26-06-2016 21:55
żeby nie było - nie jestem ekspertem w temacie modyfikacji n/a. Ba! Nawet w temacie modyfikacji turbo jest przede mna niezliczona ilość tajemnic i bardzo pozytywnie mnie zaskoczysz, jeśli uda Ci się w jakimś rozsądnym budżecie osiągnąć istotny przyrost osiągów pozostając przy wolnym ssaku, ale przestrzegam, bo wiele tęgich głów przed Tobą poległo idąc tą ścieżką..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley

Edytowane przez Jarzyna dnia 26-06-2016 21:55
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
Loco
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: poznań
Data rejestracji: 30.04.15
Dodane dnia 27-06-2016 00:05
kwestia wymagań, chciałem się dowiedzieć czy ktoś już walczył. Ja miałem na myśli jakąś hybryde z 2 silników plus głowica , walek , wydech , dolot , ITB , wtryski no i do takiego zestawu juz nowy komp. To są rozkminki, bo nie ma co się porywać z motyką na słońce smiley
www.stylepoznan.com
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 27-06-2016 10:37
W zasadzie temat modyfikacji 8V w 944 jest szeroko opisany w sieci. Mamy klasyczną odpowiedź aby sprzedać auto i kupić turbo. Pozostając przy gratach Porsche to mamy swapy na S2/968. Uturbienie silnika prawidłowo jest bardzo trudne i nadal pozostaje sprawdzona platforma jaką jest 951. Mamy wszystko dopasowane do zmienionych osiągów.
Dla upartych pozostają próby wykrzesania zmian mocy, ale ostrzegam, że koszty będą, zreszta jak w każdym NA, bardzo wysokie za każdy koń mechaniczny.
Przedmówcy maja racje. Koszty swapa, 951 i jego modyfikacje są racjonalne. Wszystko inne to widzimisię właściciela.


Siem
browar
eS
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 27-06-2016 10:49
Dla zainteresowanych tematem.
Istnieją rozwiązania nowszej platformy sterowania silnikiem. Podobno zyska się do/około 10hp. Wałki rozrządu też mają coś dać ale zazwyczaj w jakimś zakresie rpm zabiorą co dadzą w innym zakresie rpm.
Popularne hasło to offset camshaft o chyba 2 lub 4 stopnie.
Podobno nowe sterowanie z przestawieniem wałka jest najbardziej efektywne do wydanej złotówki.
Natomiast każdy musi pamiętać, że szukamy mocy w 30 letnim silniku o nieznanej kondycji. Mamy wiele udokumentowanych sytuacji uszkodzonych panewek i stan bazy do modyfikacji jest kluczowy.


Siem
browar
eS
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 27-06-2016 10:53
A dla zainteresowanych bardziej.
Jeżeli mi się uda odszukać jakieś konie w 8V to dam znać.
Należę do grona nieracjonalnych utracjuszy poszukujących...
P.S. Fabryka też szukała mocy i zmiana głowicy na 16V dała 30hp.


Siem
browar
eS
Autor RE: modyfikacje - 2.5 8v
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 27-06-2016 23:52
Też kiedyś drążyłem temat i z tego co znalazłem max. moc w 2.5 8V to było coś w okolicy 190KM. Koszt przeróbki był absurdalny. Czyli tyle co 16V a nadal dużo mniej niż S2.
Da się? Da się! Ale jest to kompletnie bez sensu.

Abo swap na S2 albo turbo. Duuużo taniej i bezpieczniej...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89