| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Wyścigowe sprzęgło 924 2.0 potrzebne? fajne? |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 26-06-2016 16:43 |
|
|
Cześć,
znalazłem coś takiego:
http://www.inter-rally.pl/product-pol-52101-Docisk-sprzegla-Helix-Porsche-924-1976-85.html
http://www.inter-rally.pl/product-pol-49938-Tarcza-sprzegla-Helix-Porsche-924-1976-85.html
... i czysto z ciekawości się zastanawiam. Cenowo w stosunku do seryjnych zestawów sprzęgła wcale te dwie rzeczy nie wyglądają tak źle. Być może nie są potrzebne w aucie, które nie ma podniesionej mocy i jeździ na zawodach czasami, ale mogą dać dużo fajniejsze odczucie nawet w jeździe po ulicach. Bo standardowemu sprzęgłu (nie wiem jak zachowuje się nowe/świeże) a to daję co najwyżej 3+ za odczucie jego ogólnej sprawności i frajdę ze zmiany biegów. Jednak jakby mocniej spinało, to dodałoby to odczucia ogólnego wigoru całego auta. Może ktoś taką rzecz ma zainstalowaną i testował?
Pozdrowionka
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 26-06-2016 16:45 |
|
Autor |
RE: Wyścigowe sprzęgło 924 2.0 potrzebne? fajne? |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-06-2016 19:15 |
|
|
Moim skromnym zdaniem to nie są ceny zbliżone do ceny seryjnego docisku
i tarczy sprzęgła. Tarcze to najlepiej regenerować. Docisku nie wymieniałbym
na inny, bo będzie twardy pedał sprzęgła. Do jazdy na co dzień i czasem na
pewno zostałbym przy standardowym, na tor - standardowy docisk i ewentualnie
sklejana okładzina.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Wyścigowe sprzęgło 924 2.0 potrzebne? fajne? |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 26-06-2016 21:36 |
|
|
tak jak Qbak napisał, jedyne co byś zmienił, to byś się wkurzał na wysiłek przy naciskaniu sprzęgła i stratę "wyczucia".
Seryjne sprzęgło Ci się nie ślizga, więc nie ma potrzeby majstrowania przy docisku. chcesz bardziej zero-jedynkowy feeling, to oddaj samą tarczę do nabicia spieków. (ale w przypadku Twojego auta nie wiem po co - stracisz sporo komfortu przy codziennej jeździe).
Jeśli chcesz dobrze wydać pieniądze tego rzędu, kup lepsze hamulce, albo zawias. Jeśli koniecznie chcesz coś kupić do sprzęgła - kup łożysko. Nawet jeśli nie szumi i nie ma luzów, to niedługo zacznie. Zawsze lepiej mieć je gotowe na półce niż tak jak ja teraz, szukać i kombinować od producenta, czekając trzy lata aż łaskawie Ci prześlą..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
|
|
|
|
| |