924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Wyścigowe sprzęgło 924 2.0 potrzebne? fajne?
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 26-06-2016 16:43
Cześć,

znalazłem coś takiego:

http://www.inter-rally.pl/product-pol-52101-Docisk-sprzegla-Helix-Porsche-924-1976-85.html

http://www.inter-rally.pl/product-pol-49938-Tarcza-sprzegla-Helix-Porsche-924-1976-85.html

... i czysto z ciekawości się zastanawiam. Cenowo w stosunku do seryjnych zestawów sprzęgła wcale te dwie rzeczy nie wyglądają tak źle. Być może nie są potrzebne w aucie, które nie ma podniesionej mocy i jeździ na zawodach czasami, ale mogą dać dużo fajniejsze odczucie nawet w jeździe po ulicach. Bo standardowemu sprzęgłu (nie wiem jak zachowuje się nowe/świeże) a to daję co najwyżej 3+ za odczucie jego ogólnej sprawności i frajdę ze zmiany biegów. Jednak jakby mocniej spinało, to dodałoby to odczucia ogólnego wigoru całego auta. Może ktoś taką rzecz ma zainstalowaną i testował?

Pozdrowionka


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 26-06-2016 16:45
Autor RE: Wyścigowe sprzęgło 924 2.0 potrzebne? fajne?
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 26-06-2016 19:15
Moim skromnym zdaniem to nie są ceny zbliżone do ceny seryjnego docisku
i tarczy sprzęgła. Tarcze to najlepiej regenerować. Docisku nie wymieniałbym
na inny, bo będzie twardy pedał sprzęgła. Do jazdy na co dzień i czasem na
pewno zostałbym przy standardowym, na tor - standardowy docisk i ewentualnie
sklejana okładzina.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Wyścigowe sprzęgło 924 2.0 potrzebne? fajne?
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 26-06-2016 21:36
tak jak Qbak napisał, jedyne co byś zmienił, to byś się wkurzał na wysiłek przy naciskaniu sprzęgła i stratę "wyczucia".

Seryjne sprzęgło Ci się nie ślizga, więc nie ma potrzeby majstrowania przy docisku. chcesz bardziej zero-jedynkowy feeling, to oddaj samą tarczę do nabicia spieków. (ale w przypadku Twojego auta nie wiem po co - stracisz sporo komfortu przy codziennej jeździe).

Jeśli chcesz dobrze wydać pieniądze tego rzędu, kup lepsze hamulce, albo zawias. Jeśli koniecznie chcesz coś kupić do sprzęgła - kup łożysko. Nawet jeśli nie szumi i nie ma luzów, to niedługo zacznie. Zawsze lepiej mieć je gotowe na półce niż tak jak ja teraz, szukać i kombinować od producenta, czekając trzy lata aż łaskawie Ci prześlą..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley