Autor |
Problem z pompą hamulcowa |
lach10
Użytkownik
Postów: 34
Miejscowość: Białystok
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 28-08-2007 15:10 |
|
|
Czołem Panowie. Siadły mi hamulce, a dokładnie pompa hamulcowa i w warsztacie nie potrafią nic dobrać co by pasowało.Czy ktoś może spotkał się już z takim problemem i może coś poradzić tzn od czego pasuje, albo jakiś namiar gdzie można to dostać.
924 '79 |
|
Autor |
RE: Problem z pompą hamulcowa |
porscheboxster
Użytkownik
Postów: 123
Miejscowość: okolice Wysokie Mazowieckie
Data rejestracji: 02.01.07 |
Dodane dnia 28-08-2007 15:13 |
|
|
witam a nieda sie zregenerowac jej |
|
Autor |
RE: Problem z pompą hamulcowa |
lach10
Użytkownik
Postów: 34
Miejscowość: Białystok
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 29-08-2007 00:32 |
|
|
Spoko, sytuacja pod kontrolą. Udało się podpasować coś od golfa albo Caddy Teraz hamuje jak złoto.
924 '79 |
|
Autor |
RE: Problem z pompą hamulcowa |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 29-08-2007 09:21 |
|
|
podaj numer zamiennika bo moze sie komus przydac
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Problem z pompą hamulcowa |
lach10
Użytkownik
Postów: 34
Miejscowość: Białystok
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 29-08-2007 16:18 |
|
|
To nie jest dokładnie taka sama pompa jak oryginał.Trzeba przy tym trochę pokombinować, ale jak widać da się wstawić.Zapytam jutro mechaników i napiszę na forum co to było.
924 '79 |
|
Autor |
RE: Problem z pompą hamulcowa |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-09-2007 17:42 |
|
|
pojawił mi sie tensam problem
lach10, proszę o dokladniejszy opis Twojej rzeźby: jak to zrobić, od czego wziąć pompe, na co uważać i ile zdrowasiek odmówić.
Jeśli ktoś wie gdzie nabyć dedykowaną pompę to też proszę przemówić.
i pytanie troche z innej beczki: ile przewodów powinno wychodzić z pompy?
u mnie z przedniej sekcji (dalej od serwa) wychodzi jeden przewód i tyle ile widze to idzie w tunel, z drugiej sekcji wychodzą 2 węze i jede też idzie w tunel a drugi znika gdzieś w okolicy przedniego lewego koła.
Czy jest to prawidłowo czymam jakąś budowle egipską ?
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Problem z pompą hamulcowa |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 03-10-2007 00:32 |
|
|
Zwierz - wszystko z twoją pompą w porządku - wychodzić powinny 3 przewody. Z tej sekcji gdzie masz 2 zasilane jest lewe przednie koło i prawe tylne. Natomiast z tej drugiej wychodzi pojedyńczy przewód który rozgałęzia się pod podłogą, mniej więcej w okolicach siedzenia pasażera. Jest to tzw. układ diagonalny stosowany chyba we wszystkich współczesnych samochodach.
Co do regeneracji - czy nadaje się stwierdzić możesz dopiero po jej rozebraniu. Jeśli powierzchnie tłokapo których poruszają się uszczelniacze mają choćby drobne wżery to nawet po wymianie gumowych elementów będzie puszczać. Moja pompa tak właśnie miała.
Ja kupiłem nową u Sławka z Jeleniej (jakieś 270 zł 3 lata temu).Z tym, że są2 rodzaje pomp hamulcowych w 924 - różnią się średnicą tłoka. Dawniej (chyba do '79) stosowano taką z większym tłokiem (ale serwo wtedy było mniejsze), a potem z mniejszym (duże serwo). Łatwo stwierdzić którą pompęmasz - stary typ ma od spodu miejsce na wkręcenie czyjników poziomu płynu hamulcowego. W nowym tego nie znajdziesz - czujnik znajduje się w zbiorniczku na płyn. Można te pompy stosować zamiennie tyle, że nieco zmieni się siła z jakątrzeba naciskać hamulec (i zaślepić niepotrzebne otwory)
pzdr
jacek(pilatus) |
|