924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor 944 kierownica ociera, stuk przy skręcaniu w lewo, czasem w prawo i na wybojach
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 30-12-2016 00:01
270km temu zauważyłem że gdy obracam kierownicą, to zaczynając od pozycji 0(jazda na wprost) co 180 stopni kierownica o coś obciera, nie byłem w stanie zlokalizować miejsca tarcia. Nie przejąłem się tym strasznie, bo miałem taki objaw pod koniec października i bardzo szybko zniknął, tym razem nie.

20 km temu zacząłem słyszeć i czuć bardzo delikatne puknięcia dochodzące z przodu auta, pojechałem to zweryfikować na parking pod marketem.

10 na 10 razy przy gdy podczas jazdy na wprost(wystarczy 20 km/h) skręcę kierownicę o 20 stopni w lewo słychać wyraźnie i lekko czuć puknięcie, przy jeździe na wprost na wybojach i w prawo nie ma reguły.

Autem w żadnym wypadku nie zamierzam dalej jeździć póki nie dostanę się do warsztatu, zakładam wątek, bo może ktoś doświadczył czegoś podobnego i jest w stanie wywróżyć usterkę i będę wiedział jakich kosztów się spodziewać.

Koła są dokręcone.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 30-12-2016 00:09
Autor RE: 944 kierownica ociera, stuk przy skręcaniu w lewo, czasem w prawo i na wybojach
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 30-12-2016 00:05
Na szybko:
1) sprawdzić poziom płynu do wspomagania,
2) zabrać na stację diagnostyczną: sprawdzą stan drążków kierowniczych, sworzni wahaczy przednich i skontrolują ewentualne wycieki z przekładni lub pompy wspomagania,
3) jeśli pkt 2) wyjdzie pesymistycznie, to możliwe, że czeka Cię regeneracja przekładni kierowniczej - typowa sprawa. Ale trzeba znaleźć dobry zakład do tego. Mamy tu na PD taki co się zna i nie spartoli smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: 944 kierownica ociera, stuk przy skręcaniu w lewo, czasem w prawo i na wybojach
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 30-12-2016 00:07
Dzięki za szybką odpowiedź.
1. Sprawdziłem płyn zaraz po sprawdzeniu czy koła są dokręcone. Jest go tyle ile trzeba, sama pompa wspomagania trochę wyje, ale bez przesady, miałem w planach regenerację w styczniu.

2. Ok, postaram się znaleźć jakąś ogarniętą stację.

Czy ktoś ma coś przeciwko tej stacji:
ul. Traktorzystów 12
02-495 Warszawa (Ursus)


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 30-12-2016 00:17