| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
944 kierownica ociera, stuk przy skręcaniu w lewo, czasem w prawo i na wybojach |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 30-12-2016 00:01 |
|
|
270km temu zauważyłem że gdy obracam kierownicą, to zaczynając od pozycji 0(jazda na wprost) co 180 stopni kierownica o coś obciera, nie byłem w stanie zlokalizować miejsca tarcia. Nie przejąłem się tym strasznie, bo miałem taki objaw pod koniec października i bardzo szybko zniknął, tym razem nie.
20 km temu zacząłem słyszeć i czuć bardzo delikatne puknięcia dochodzące z przodu auta, pojechałem to zweryfikować na parking pod marketem.
10 na 10 razy przy gdy podczas jazdy na wprost(wystarczy 20 km/h) skręcę kierownicę o 20 stopni w lewo słychać wyraźnie i lekko czuć puknięcie, przy jeździe na wprost na wybojach i w prawo nie ma reguły.
Autem w żadnym wypadku nie zamierzam dalej jeździć póki nie dostanę się do warsztatu, zakładam wątek, bo może ktoś doświadczył czegoś podobnego i jest w stanie wywróżyć usterkę i będę wiedział jakich kosztów się spodziewać.
Koła są dokręcone.
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 30-12-2016 00:09 |
|
Autor |
RE: 944 kierownica ociera, stuk przy skręcaniu w lewo, czasem w prawo i na wybojach |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 30-12-2016 00:05 |
|
|
Na szybko:
1) sprawdzić poziom płynu do wspomagania,
2) zabrać na stację diagnostyczną: sprawdzą stan drążków kierowniczych, sworzni wahaczy przednich i skontrolują ewentualne wycieki z przekładni lub pompy wspomagania,
3) jeśli pkt 2) wyjdzie pesymistycznie, to możliwe, że czeka Cię regeneracja przekładni kierowniczej - typowa sprawa. Ale trzeba znaleźć dobry zakład do tego. Mamy tu na PD taki co się zna i nie spartoli
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 kierownica ociera, stuk przy skręcaniu w lewo, czasem w prawo i na wybojach |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 30-12-2016 00:07 |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź.
1. Sprawdziłem płyn zaraz po sprawdzeniu czy koła są dokręcone. Jest go tyle ile trzeba, sama pompa wspomagania trochę wyje, ale bez przesady, miałem w planach regenerację w styczniu.
2. Ok, postaram się znaleźć jakąś ogarniętą stację.
Czy ktoś ma coś przeciwko tej stacji:
ul. Traktorzystów 12
02-495 Warszawa (Ursus)
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 30-12-2016 00:17 |
|
|
|
|
|
| |