Autor |
Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 20-08-2017 17:39 |
|
|
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju na zakrętach. Wiem, że "ten ty tak ma" , ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby coś takiego: http://www.tomeiusa.com/_2003web-catalogue/e114_RB_oillube.html
oczywiście w wersji dopasowanej do kształtu misy olejowej ?
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79 |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 20-08-2017 19:31 |
|
|
Ten typ tak niby ma, ale boleśnie się już Sobek przekonał, że "if you throw enough shit on the wall, some of it will stick". Mrugało mu, mrugało, żarło - aż zdechło.
I nawet Pan Sobek sobie wykonał taką przegródkę z klapką, jak zapodałeś w linku. Ino jakoś mu testowanie nie idzie ze względu na ogólny marazm wyścigowy w klasie 2.0
Osobiście pomysł klapki popieram, ale zakładając różne pompy oleju do tego samego silnika zauważyłem, że problem zaczynamy mieć też z wydajnościami tejże... Wytarte są już niestety...
|
|
Autor |
RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 20-08-2017 20:02 |
|
|
Ja bym powiedział, że w aucie seryjnym na seryjnej oponie i zawieszeniu nawet
Koni Sport - kontrolka nie powinna się zapalać w zakrętach. Jak kupiłem swoje 924
to po rozgrzaniu zapalała się na wolnych obrotach. Wszyscy mówili, ten typ tak ma,
ale po remoncie silnika już ten typ tak nie ma. U mnie tylko w Kielcach w lesie
czasem mrugała, ale specyfikacja auta mało ma wspólnego z serią. Choć wałek
oczywiście już raz wykończyłem, ale to raczej z uwagi na słaby olej i brak chłodnicy
oleju.
Klapki super pomysł, ale Sobek coś już chyba testował i testy nie wyszły do końca
pomyślnie, na slicku znów odpływał, czy nie?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 20-08-2017 20:03 |
|
Autor |
RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 21-08-2017 13:44 |
|
|
Upalałem na torze 3 lata - nigdy się nie zapaliła. Ten typ tak nie ma?
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 21-08-2017 13:54 |
|
|
mojojojo13 napisał/a:
Upalałem na torze 3 lata - nigdy się nie zapaliła. Ten typ tak nie ma?
Pewnie nie działa
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 21-08-2017 14:26 |
|
|
Maciek napisał/a:
mojojojo13 napisał/a:
Upalałem na torze 3 lata - nigdy się nie zapaliła. Ten typ tak nie ma?
Pewnie nie działa
działało...sprzedałem
951s, 928s3 |
|