924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Co to jest? I po co ta rurka?
Niecodziennym rozwiązaniem jest metalowa osłona tylnej części alternatora i rura doprowadzająca zimne powietrze. Porsche twierdziło, że takie rozwiązanie ma nie tylko chłodzić alternator, lecz przede wszystkim chronić go przed osoloną jezdnią w zimę. Alternator jest bowiem szczególnie narażony na solankę, zamontowano go bardzo nisko w przedniej części silnika.
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.