| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Amerykanie mogą nabawić się kompleksów |
| Choć wystające zderzaki i odblaski na błotnikach można wytłumaczyć kwestią gustu, a obniżoną moc silników rygorystyczną normą emisji spalin w Ameryce, to tamtejszy model 924 Turbo, ze wczesnych lat produkcji, był wyjątkowo pokrzywdzony, gdyż pomimo swoich zaledwie 143 KM, nie miał nawet udoskonalonego zawieszenia! Zawsze wolałem mieszkać w Europie. |
|
dnia września 25 2009 02:26:13
To bylo tylko na bardzo wczesnych egzemplazach w 1979. Prawie wiekszosc (90%) rocznika 1980 miala opcje M471 (Koni zawieszenie, 16" 928 rafki, tarczowe chamulce przod i tyl, wieksze swaybars i szybsza przekladnie w kierownicy) a w 1981 i 82 wszystkie Amerykanskie i Kanadyjskie 931 mialy opcje M471.
Nie mowiac o klimie, skorzanych siedzeniach i wszystkich elektronicznych bajerach (szyby, lusterka, tylna wycieraczka, centralny zamek i tempomat). |
dnia września 25 2009 10:30:29
Hmmm, to dziwne że u nas jak się tylko pojawia wersja USA to zawsze na 4 śruby zawieszenie. Ostatnio dwie wersje z 1980 roku i obydwie mają hamulce ze zwykłego 924. |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
Brak ocen.
|
|
|
| |