924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Amerykanie mogą nabawić się kompleksów
Choć wystające zderzaki i odblaski na błotnikach można wytłumaczyć kwestią gustu, a obniżoną moc silników rygorystyczną normą emisji spalin w Ameryce, to tamtejszy model 924 Turbo, ze wczesnych lat produkcji, był wyjątkowo pokrzywdzony, gdyż pomimo swoich zaledwie 143 KM, nie miał nawet udoskonalonego zawieszenia! Zawsze wolałem mieszkać w Europie.
Komentarze
turboquattro dnia września 25 2009 02:26:13
To bylo tylko na bardzo wczesnych egzemplazach w 1979. Prawie wiekszosc (90%) rocznika 1980 miala opcje M471 (Koni zawieszenie, 16" 928 rafki, tarczowe chamulce przod i tyl, wieksze swaybars i szybsza przekladnie w kierownicy) a w 1981 i 82 wszystkie Amerykanskie i Kanadyjskie 931 mialy opcje M471.
Nie mowiac o klimie, skorzanych siedzeniach i wszystkich elektronicznych bajerach (szyby, lusterka, tylna wycieraczka, centralny zamek i tempomat).
Qbak dnia września 25 2009 10:30:29
Hmmm, to dziwne że u nas jak się tylko pojawia wersja USA to zawsze na 4 śruby zawieszenie. Ostatnio dwie wersje z 1980 roku i obydwie mają hamulce ze zwykłego 924.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.